Skip to main content

Pengumuman: Ceramah Kisah-Kisah Rahsia


Semua dijemput hadir, Beritahu semua orang!! jangan dirahsiakan.
Bagi pihak penganjur program.
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Hayat said…
Menarik! Salam Ramadhan!
Anonymous said…
That's a nice poster. If used in Permatang Pasir please add , "Rasia loyar yang digantung menjadi calun BN"
Anonymous said…
Salam YB Khalid,

Syabas atas inisiatif ini.

Tetapi saya keliru, tajuk Rahsia MCA terima RM10 juta - tidak lagi rahsia kerana Tiong King Sing telah membuat dakwaan kononnya bagaimana tanpa paksa dia membuat derma kepada Ong Tee Keat. Jika sahih kebenaran kejadian tersebut, itu melibatkan transaksi di antara dua individu, tiadapun melibatkan antara dua parti?

Minta penjelasan, agar sesi ini lebih berisi. Terima kasih.

SALMAH
Kulup_Arapayung said…
Rahsia kisah-kisah Anuar dengan Saiful.
Rahsia rumah urut di Selangor
Rahsia kita jual arak di Selangor
Rahsia kita songlap duit Negeri Selangor
Rahsia rahsia Teoh mati
dan banyak lagi
mai mai kata boleh kelaK ketawa beramai ramai
EN. YB,
AKU ANAK SELANGOR NI, Settlekan prolem la dulu, ceramah-ceramah, cari publisiti politik tak habis2.
Negeri kita ni ada masaalah la.
moloyue said…
"itu melibatkan transaksi di antara dua individu, tiadapun melibatkan antara dua parti?"

Siapa nak beri RM10 juta tanpa sebab. RM10.00 pun orang tak beri tanpa sebab. Kalau "derma" RM10 juta tentu melibatkan kepentingan sekurang2nya RM100 juta.

Inilah praktis parti2 komponen BN yang dituankan oleh UMNO. Lihatlah keadaan rumah rakyat, makan digerai tepi longkang, naik bas sekolah haram, beli baju bundle... kekayaan negara termasuk wang Petronas habis dikebas oleh juak2 UMNO, parti org2 bangsat.
Anonymous said…
Encik Fazli,

Itu la sebabnya kena la terangkan kt rakyat jelata. Kalau tak macamana nk settlekan masalah tu kalau rakyat tak paham sapa yg create masalah2 ni semua...?? Bukan semua orang pandai macam encik fazli..
tokmod said…
P..R..DAH TAKDO KEJO ASEK-ASEK...
BERCERAMA-BERCERAMA TAK HABISX...
2lah yg depa suka buet lagi-lagi
orangX PAS....
DAH TAHULAH APO YG MEKA NAK CERAMA.
TENTU HENDAK MENGHENTAM UM/BN..
APA CERDEK & BAIK SANGAT KE PR 2...
TRULY MALAYSIAN said…
YB Khalid,

See you there!!!!!!
Anonymous said…
bgmana rahsia h1n1?

sekolah2 di kota kemuning kerap ada dengar kes kes h1n1 tapi tak ada laporan yg pastikan.
Sek 3 shah alam said…
YB patut beri ceramah manifesto atau apa yang PAS boleh lakukan untuk pembangunan negara atau apa PAS telah berjaya lakukan dan YB kene ingat di selangor PAS adalah kerajaan ( dalam PKR ) dan bukan lagi pembangkang. Sesi umpat-mengumpat macam nih tak memberi apa2 hasil.Kalo nak ceritakan scandal dan penyelewengan mmg takkan habis. Tidak mencerminkan YB sebagai golongan profesional. Amat memalukan, walhal ramai penduduk shah alam golongan muda memilih YB kerana YB dari golongan profesional. Maaf YB, sedikit pandangan saya untuk YB.
Anonymous said…
rahsia YB khalid dgn balaci dia spt Izham hashim {yg songlap duit pascad} dok sibuk propose projek $$$ dgn kjann neg sngor taknak bongkar ke??
Terima kasih kepada komen Anon August 20, 2009 3:10 PM yang menuduh tanpa bukti. Harap dapat kemukakan bukti sebelum mebuat sebarang bentuk fitnah atau pertuduhan terutama menjelang Ramadhan. Pihak kami sedia membantu.
Fatimah Zuhri said…
Salam Bro Khalid,

Tolong jelaskan perkara2 berikut :

1. Salleh Man makan duit haram RM60,000

sumber : Mujahid Rawa

2. Anwar terlibat dalam duit haram $92,000

3. Husam Musa pecat assistant dia kerana takut rahsia RM64,400 (duit haram) dibocorkan ke MACC.

Sumber : MSO

Tolong perjelaskan perkara2 berikut di dalam entry you later.

ciao
moeinuddin said…
Salam YB

Seabagi orang Islam YB sasya percaya YB mesti berpandukab al-Quran dan HAdis banyak pengajaran di dalam Hadis sahih, bagaimani kita di larang daripada menaibkan sesama Islam, malah akan di sebut bagaimana apa yang kita aibkan atau fitnahkan atau perkatakan kepada sesama Islam akan berbalik kepada kita semula.

sepuluh kita cari keburukan orang maka sepuluh orang akan cari keburukan kita, tapi sekiranya sepuluh orang mencari kebaikan maka itu juga lah sebaliknya.

Hari ini kita dengar atau telah ketahui Bank Islam dengan perintah makamah meminta MB Selangor supaya memulangkan semula wang hampir 66.67 million. apakah ada unsur menipu YB?

Mungkin saya rasa banyak lagi akan terkeluar, adakah YB rasa puas hati?

Popular posts from this blog

Keadilan Saidina Umar Al-Khattab Terhadap Rumah Ibadah Agama Lain

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengemukakan sebuah kisah dari zaman pemerintahan Saidina Umar Al-Khattab (r.a) untuk tatapan dan renungan tuan-tuan sekalian. Melalui pendedahan ini, adalah diharap sebahagian dari ummat Islam yang tidak memahami konsep keadilan Islam terhadap agama lain, akan sedikit sebanyak dapat memikirkan kembali sikap dan pendirian mereka itu. Kisah yang ingin dikemukakan adalah kisah Saidina Umar dan Kanisah (gereja) Al-Qiamah yang terletak di Quds. Kisah ini adalah petikan dari muka surat 114, kitab Itmam al-Wafa’ fi sirah al-Khulafa’ , tulisan as-Syeikh Muhammad bin al-Afifi al-Banjuri, Darul Ibnu Hazim. “Dan apabila masuknya Saidina Umar ke dalam kota, maka masuklah beliau ke dalam Kanisah (gereja) al-Qiamah, dan beliau duduk di ruang utama gereja tersebut . Setelah tiba waktu solat asar, maka berkata Saidina Umar kepada Patriach Kanisah tersebut, “Saya ingin mengerjakan solat.” Jawab Patriach: “Solat sahajalah di sini”. Tetapi Umar menolak cadan

Surat Terbuka Untuk Penduduk Seksyen 23

2hb September 2009 M 13 Ramadan 1430 H السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Kehadapan penduduk Seksyen 23 yang dihormati, Semoga surat ini menemui tuan-tuan dalam keadaan sihat wal afiat serta keimanan yang teguh dan jitu berkat bulan Ramadhan ini. Saya mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan diri saya serta tuan-tuan akan Firman Allah, Surah Al Maaidah ayat 8 yang bermaksud; “Bertindak adil! Ianya lebih rapat dengan keTaqwaan.” Semoga dalam usaha kita membina keTaqwaan dalam bulan Ramadhan ini, kita mengingati hakikat bahawa ‘keTaqwaan’ yang diusahakan itu mempunyai hubungan rapat dengan keadilan. Keadilan ini pula perlu dilaksanakan terhadap semua, walaupun terhadap yang tidak disenangi. Ini ditegaskan di dalam ayat yang sama yang bermaksud, “dan jangan oleh kerana kebencian kamu terhadap sesuatu kaum menyebabkan kamu tidak berlaku adil…” Kalau terhadap kaum yang dibenci sekalipun dituntut keadilan, apatah lagi terhadap jiran sekampung dan warga sekota? Walaupun mereka tidak seba

Peta Lokasi Berhubung Kuil Seksyen 19

Memandangkan persoalan kuil Seksyen 19 yang ingin dipindahkan telah menjadi isu Nasional, saya sertakan di sini peta-peta yang menunjukkan kedudukan lokasi-lokasi yang relevan berhubung persoalan ini. Oleh yang demikian, tuan-tuan boleh menilai sendiri samada tapak cadangan di Seksyen 23 adalah wajar atau sebaliknya. [PETA 1 - Seksyen 19,20,22 dan 23] Peta pertama menunjukkan kedudukan Seksyen 19, 20, 22 dan 23 serta kedudukan kuil di Seksyen 19, tapak cadangankan asal oleh BN di Seksyen 22 dan tapak yang dicadangkan di Seksyen 23. Harap diberi perhatian bahawa Seksyen 22 merupakan kawasan Industri berat (berwarna gelap) tanpa adanya rumah berhampiran sepertimana peta yang kedua. Dakwaan Seksyen 22 adalah kawasan majoriti masyarakat India adalah dakwaan palsu. [PETA 2 - Seksyen 22] Peta ketiga menunjukkan ‘close-up’ Seksyen 19 dan bagaimana Kuil berkenaan dikelilingi rumah. Jarak di antara rumah terdekat dan Kuil adalah lebih kurang 20 kaki iaitu selebar jalan. [PETA 3 - Seksyen