Skip to main content

Pengumuman: Ceramah Kisah-Kisah Rahsia


Semua dijemput hadir, Beritahu semua orang!! jangan dirahsiakan.
Bagi pihak penganjur program.
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Hayat said…
Menarik! Salam Ramadhan!
Anonymous said…
That's a nice poster. If used in Permatang Pasir please add , "Rasia loyar yang digantung menjadi calun BN"
Anonymous said…
Salam YB Khalid,

Syabas atas inisiatif ini.

Tetapi saya keliru, tajuk Rahsia MCA terima RM10 juta - tidak lagi rahsia kerana Tiong King Sing telah membuat dakwaan kononnya bagaimana tanpa paksa dia membuat derma kepada Ong Tee Keat. Jika sahih kebenaran kejadian tersebut, itu melibatkan transaksi di antara dua individu, tiadapun melibatkan antara dua parti?

Minta penjelasan, agar sesi ini lebih berisi. Terima kasih.

SALMAH
Kulup_Arapayung said…
Rahsia kisah-kisah Anuar dengan Saiful.
Rahsia rumah urut di Selangor
Rahsia kita jual arak di Selangor
Rahsia kita songlap duit Negeri Selangor
Rahsia rahsia Teoh mati
dan banyak lagi
mai mai kata boleh kelaK ketawa beramai ramai
EN. YB,
AKU ANAK SELANGOR NI, Settlekan prolem la dulu, ceramah-ceramah, cari publisiti politik tak habis2.
Negeri kita ni ada masaalah la.
moloyue said…
"itu melibatkan transaksi di antara dua individu, tiadapun melibatkan antara dua parti?"

Siapa nak beri RM10 juta tanpa sebab. RM10.00 pun orang tak beri tanpa sebab. Kalau "derma" RM10 juta tentu melibatkan kepentingan sekurang2nya RM100 juta.

Inilah praktis parti2 komponen BN yang dituankan oleh UMNO. Lihatlah keadaan rumah rakyat, makan digerai tepi longkang, naik bas sekolah haram, beli baju bundle... kekayaan negara termasuk wang Petronas habis dikebas oleh juak2 UMNO, parti org2 bangsat.
Anonymous said…
Encik Fazli,

Itu la sebabnya kena la terangkan kt rakyat jelata. Kalau tak macamana nk settlekan masalah tu kalau rakyat tak paham sapa yg create masalah2 ni semua...?? Bukan semua orang pandai macam encik fazli..
tokmod said…
P..R..DAH TAKDO KEJO ASEK-ASEK...
BERCERAMA-BERCERAMA TAK HABISX...
2lah yg depa suka buet lagi-lagi
orangX PAS....
DAH TAHULAH APO YG MEKA NAK CERAMA.
TENTU HENDAK MENGHENTAM UM/BN..
APA CERDEK & BAIK SANGAT KE PR 2...
TRULY MALAYSIAN said…
YB Khalid,

See you there!!!!!!
Anonymous said…
bgmana rahsia h1n1?

sekolah2 di kota kemuning kerap ada dengar kes kes h1n1 tapi tak ada laporan yg pastikan.
Sek 3 shah alam said…
YB patut beri ceramah manifesto atau apa yang PAS boleh lakukan untuk pembangunan negara atau apa PAS telah berjaya lakukan dan YB kene ingat di selangor PAS adalah kerajaan ( dalam PKR ) dan bukan lagi pembangkang. Sesi umpat-mengumpat macam nih tak memberi apa2 hasil.Kalo nak ceritakan scandal dan penyelewengan mmg takkan habis. Tidak mencerminkan YB sebagai golongan profesional. Amat memalukan, walhal ramai penduduk shah alam golongan muda memilih YB kerana YB dari golongan profesional. Maaf YB, sedikit pandangan saya untuk YB.
Anonymous said…
rahsia YB khalid dgn balaci dia spt Izham hashim {yg songlap duit pascad} dok sibuk propose projek $$$ dgn kjann neg sngor taknak bongkar ke??
Terima kasih kepada komen Anon August 20, 2009 3:10 PM yang menuduh tanpa bukti. Harap dapat kemukakan bukti sebelum mebuat sebarang bentuk fitnah atau pertuduhan terutama menjelang Ramadhan. Pihak kami sedia membantu.
Fatimah Zuhri said…
Salam Bro Khalid,

Tolong jelaskan perkara2 berikut :

1. Salleh Man makan duit haram RM60,000

sumber : Mujahid Rawa

2. Anwar terlibat dalam duit haram $92,000

3. Husam Musa pecat assistant dia kerana takut rahsia RM64,400 (duit haram) dibocorkan ke MACC.

Sumber : MSO

Tolong perjelaskan perkara2 berikut di dalam entry you later.

ciao
moeinuddin said…
Salam YB

Seabagi orang Islam YB sasya percaya YB mesti berpandukab al-Quran dan HAdis banyak pengajaran di dalam Hadis sahih, bagaimani kita di larang daripada menaibkan sesama Islam, malah akan di sebut bagaimana apa yang kita aibkan atau fitnahkan atau perkatakan kepada sesama Islam akan berbalik kepada kita semula.

sepuluh kita cari keburukan orang maka sepuluh orang akan cari keburukan kita, tapi sekiranya sepuluh orang mencari kebaikan maka itu juga lah sebaliknya.

Hari ini kita dengar atau telah ketahui Bank Islam dengan perintah makamah meminta MB Selangor supaya memulangkan semula wang hampir 66.67 million. apakah ada unsur menipu YB?

Mungkin saya rasa banyak lagi akan terkeluar, adakah YB rasa puas hati?

Popular posts from this blog

Lawatan Kerja ke Kilang Carlsberg

Tajuk posting saya kali ini barangkali akan memeranjatkan sesetengah pihak. Lanjutan daripada perbincangan berhubung Terminal Bas Shah Alam, saya bersama beberapa Ahli Majlis MBSA telah melawat kilang Carlsberg pada hari Khamis 5 Ogos, jam 3 petang. Kami disambut oleh Dato’ Chin Voon Loong, Timbalan Pengarah Urusan Syarikat berkenaan. Beliau memberikan penjelasan dan latar belakang syarikat serta prestasi perniagaannya semenjak ianya mula beroperasi. Untuk makluman semua, kilang Carlsberg Shah Alam telah mula beroperasi pada tahun 1972, iaitu 38 tahun dahulu. Ia merupakan di antara kilang yang terawal di kawasan tersebut dan semasa ianya dibina, hanya hutan dan belukar di kelilingnya.

Oktoberfest dan Pendirian Saya

Temuramah saya yang dibuat oleh ISMA berhubung isu Oktoberfest telah banyak menimbulkan kontroversi. Mungkin kerana ramai hanya membaca tajuk. Sepertimana biasa. Malas untuk membaca dan faham tetapi teringin sangat mengutuk. Lebih-lebih lagi bila yang memberi komen itu adalah diri saya. Malang sungguh nasib mereka ini. Tidak faham dan terus menceritakan mengikut selera mereka. Sampai ada yang mengatakan saya ‘sokong’ dan ucapkan tahniah. Biasalah. Kalau semua sudah faham, kurang pulalah kerja untuk saya!

Menjawab Najib Razak

1. Bekas SU Politik saya Ahli Lembaga Penasihat DBKL. Ianya jawatan non-executive dan hanya berfungsi menasihati Dato Bandar dalam isu-isu dasar. Lembaga tersebut tidak memberi kelulusan untuk apa-apa permohonan.
2. Ya saya yang lantik kerana dia berpengalaman sebagai Ahli Majlis MBSA selama dua sesi dan merupakan seorang profesional lulusan Kejuruteraan dari sebuah Universiti Amerika. Dengan Pengalaman dan ilmunya dia dipercayai boleh menasihati Dato Bandar DBKL dalam banyak persoalan.
3. Ya dia juga Ketua AMANAH Kawasan Shah Alam sejak 2015 dan merupakan pimpinan pelapis yang insyaAllah akan gantikan saya.
4. Saya Ahli Parlimen Shah Alam sejak 2008, kawasan 80% pengundi Melayu yang telah menangkan saya dengan majoriti sebanyak 30 ribu lebih pada 2018. Shah Alam kawasan Melayu dan mereka inginkan wakil dan kepimpinan yang bebas rasuah.

5. Maksud 'broker' adalah orang seperti Jho Low. Takkan Jib tak tahu? Bukankah Jib dikatakan banyak gunakan khidmat beliau untuk bantu Melayu khus…