Skip to main content

Pengumuman: Ceramah Kisah-Kisah Rahsia


Semua dijemput hadir, Beritahu semua orang!! jangan dirahsiakan.
Bagi pihak penganjur program.
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Hayat said…
Menarik! Salam Ramadhan!
Anonymous said…
That's a nice poster. If used in Permatang Pasir please add , "Rasia loyar yang digantung menjadi calun BN"
Anonymous said…
Salam YB Khalid,

Syabas atas inisiatif ini.

Tetapi saya keliru, tajuk Rahsia MCA terima RM10 juta - tidak lagi rahsia kerana Tiong King Sing telah membuat dakwaan kononnya bagaimana tanpa paksa dia membuat derma kepada Ong Tee Keat. Jika sahih kebenaran kejadian tersebut, itu melibatkan transaksi di antara dua individu, tiadapun melibatkan antara dua parti?

Minta penjelasan, agar sesi ini lebih berisi. Terima kasih.

SALMAH
Kulup_Arapayung said…
Rahsia kisah-kisah Anuar dengan Saiful.
Rahsia rumah urut di Selangor
Rahsia kita jual arak di Selangor
Rahsia kita songlap duit Negeri Selangor
Rahsia rahsia Teoh mati
dan banyak lagi
mai mai kata boleh kelaK ketawa beramai ramai
fadzli said…
EN. YB,
AKU ANAK SELANGOR NI, Settlekan prolem la dulu, ceramah-ceramah, cari publisiti politik tak habis2.
Negeri kita ni ada masaalah la.
moloyue said…
"itu melibatkan transaksi di antara dua individu, tiadapun melibatkan antara dua parti?"

Siapa nak beri RM10 juta tanpa sebab. RM10.00 pun orang tak beri tanpa sebab. Kalau "derma" RM10 juta tentu melibatkan kepentingan sekurang2nya RM100 juta.

Inilah praktis parti2 komponen BN yang dituankan oleh UMNO. Lihatlah keadaan rumah rakyat, makan digerai tepi longkang, naik bas sekolah haram, beli baju bundle... kekayaan negara termasuk wang Petronas habis dikebas oleh juak2 UMNO, parti org2 bangsat.
Anonymous said…
Encik Fazli,

Itu la sebabnya kena la terangkan kt rakyat jelata. Kalau tak macamana nk settlekan masalah tu kalau rakyat tak paham sapa yg create masalah2 ni semua...?? Bukan semua orang pandai macam encik fazli..
tokmod said…
P..R..DAH TAKDO KEJO ASEK-ASEK...
BERCERAMA-BERCERAMA TAK HABISX...
2lah yg depa suka buet lagi-lagi
orangX PAS....
DAH TAHULAH APO YG MEKA NAK CERAMA.
TENTU HENDAK MENGHENTAM UM/BN..
APA CERDEK & BAIK SANGAT KE PR 2...
TRULY MALAYSIAN said…
YB Khalid,

See you there!!!!!!
Anonymous said…
bgmana rahsia h1n1?

sekolah2 di kota kemuning kerap ada dengar kes kes h1n1 tapi tak ada laporan yg pastikan.
Sek 3 shah alam said…
YB patut beri ceramah manifesto atau apa yang PAS boleh lakukan untuk pembangunan negara atau apa PAS telah berjaya lakukan dan YB kene ingat di selangor PAS adalah kerajaan ( dalam PKR ) dan bukan lagi pembangkang. Sesi umpat-mengumpat macam nih tak memberi apa2 hasil.Kalo nak ceritakan scandal dan penyelewengan mmg takkan habis. Tidak mencerminkan YB sebagai golongan profesional. Amat memalukan, walhal ramai penduduk shah alam golongan muda memilih YB kerana YB dari golongan profesional. Maaf YB, sedikit pandangan saya untuk YB.
Anonymous said…
rahsia YB khalid dgn balaci dia spt Izham hashim {yg songlap duit pascad} dok sibuk propose projek $$$ dgn kjann neg sngor taknak bongkar ke??
Terima kasih kepada komen Anon August 20, 2009 3:10 PM yang menuduh tanpa bukti. Harap dapat kemukakan bukti sebelum mebuat sebarang bentuk fitnah atau pertuduhan terutama menjelang Ramadhan. Pihak kami sedia membantu.
Fatimah said…
Salam Bro Khalid,

Tolong jelaskan perkara2 berikut :

1. Salleh Man makan duit haram RM60,000

sumber : Mujahid Rawa

2. Anwar terlibat dalam duit haram $92,000

3. Husam Musa pecat assistant dia kerana takut rahsia RM64,400 (duit haram) dibocorkan ke MACC.

Sumber : MSO

Tolong perjelaskan perkara2 berikut di dalam entry you later.

ciao
moeinuddin said…
Salam YB

Seabagi orang Islam YB sasya percaya YB mesti berpandukab al-Quran dan HAdis banyak pengajaran di dalam Hadis sahih, bagaimani kita di larang daripada menaibkan sesama Islam, malah akan di sebut bagaimana apa yang kita aibkan atau fitnahkan atau perkatakan kepada sesama Islam akan berbalik kepada kita semula.

sepuluh kita cari keburukan orang maka sepuluh orang akan cari keburukan kita, tapi sekiranya sepuluh orang mencari kebaikan maka itu juga lah sebaliknya.

Hari ini kita dengar atau telah ketahui Bank Islam dengan perintah makamah meminta MB Selangor supaya memulangkan semula wang hampir 66.67 million. apakah ada unsur menipu YB?

Mungkin saya rasa banyak lagi akan terkeluar, adakah YB rasa puas hati?

Popular posts from this blog

Berakhirnya Drama RUU 355?

Drama perlaksanaan sistem perundangan Islam yang mengambil bentuk usul persendirian YB Marang berhubung Akta 355 kelihatan menghampiri adegan penamatnya. Pada peringkat kesudahannya UMNO/BN kelihatan sebagai pihak yang meraih keuntungan terbesar dengan pembangkang berada dalam keadaan berpecah dan tidak bersepakat. Keutuhan Pakatan Rakyat yang telah mewarnai pilihan raya ke 13 pada 2013 sudah jelas hilang. Yang sepatutnya mengambil tempatnya, iaitu Pakatan Harapan, masih dalam keadaan sedikit terumbang-ambing, khususnya berhubung hubungan dengan PAS.

Tindakan UMNO/BN untuk mensasarkan PAS melalui isu perundangan Islam adalah satu ‘master-stroke’ yang tidak boleh dinafikan mana-mana pihak. Melaluinya bukan sahaja PR berpecah, namun ketidak-tentuan sikap terhadap PAS menyebabkan apa-apa tindakbalas untuk menyelamatkan keadaan menjadi tidak padu dan kurang bersungguh-sungguh. Kebergantungan terhadap PAS oleh pihak tertentu menyebabkan mereka tidak sanggup memutuskan hubungan dengan PAS s…

Kenyataan Media Amanah Mengenai RUU 355

Muqaddimah

Amanah menganggap mahkamah syariah sebagai institusi penting dalam usaha menzahirkan kebenaran dan keadilan Islam. Oleh itu imejnya sebagai institusi yang cekap dan berwibawa perlu sentiasa dijaga. Amanah bersetuju bahawa segala usaha ke arah memperkasakan mahkamah syariah, dari segi kecekapan perlaksanaan undang-undang Islam, perlu disokong dan dibantu.

Kenyataan Berhubung Usul Persendirian Marang: Cadangan Pindaan ke Atas Akta 355

MUQADDIMAH

1. AMANAH ingin menegaskan bahawa Mahkamah Syariah adalah institusi keadilan Islam dan oleh itu apa jua usaha ke arah menperkasakannya adalah disokong. Bidang kuasanya berhubung kesalahan jenayah syariah dijelaskan dalam Akta 355 sediada. Akta 355 ini perlu dijaga dengan baik dan apa jua usaha pembaik-pulihan serta pindaan terhadapnya perlu diperhalusi secara teliti supaya tidak menjejas kedudukan mahkamah syariah.

2. Akta 355 sediada telah digubal mengambil kira kedudukan dan peranan Mahkamah Syariah di dalam kerangka struktur kenegaraan Malaysia yang di dalamnya wujud Mahkamah Sivil dan juga Mahkamah Syariah. Sepertimana diketahui umum, bidang kuasa Mahkamah Syariah adalah terhad kepada orang Islam dan kesalahan-kesalahan tertentu seperti terkandung dalam Senarai II Senarai Negeri Jadual kesembilan Perlembagaan Persekutuan. Selainnya adalah di bawah Mahkamah Sivil.

3. Apa jua pindaan yang ingin dibawa semestinya selari dengan kedudukan dan peranan ini supaya tidak berlaku…