Skip to main content

Video: Zulkefly Mohd Omar (Calon PR N.31) - Broga Project (BM & Chinese)


Video profil ini berkisar pendedahan penduduk Broga terhadap projek Incinerator yang telah berjaya dibatalkan pembinaan kerana berada terlalu dekat dengan kawasan penduduk. Calon PRK N31 Bagan Pinang ini adalah salah seorang pemimpin yang telah berjuang berhabis-habisan selama 4 tahun untuk membela nasib warga di Broga.



Berkaitan: Zulkefly Mohammad bin Omar yang saya kenal [Mujahid Yusof Rawa]
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Anonymous said…
YB Khalid oh YB Khalid..
Masa YB nak pindah KUIL HARAM (REPEAT: KUIL HARAM) without consulted dgn penduduk..bila mereka bantah, YB KHALID cakap macam-macam..
tiada toleransi lah..penygak lahh

Tapi..Bila kes SDR ZUL ni..nilah pejuang sejati..

To be honest, saya betul -betul meluat dgn YB, really.
Anonymous said…
Sapa yg tak consult dgn penduduk? PR ke BN? Siapa yg buat perjumpaan dgn penduduk PR ke BN? Aku lagi meluat tgk orang yg hipokrit tahap gaban macam kau tuh, really2.
Anonymous said…
seriously, I really really really really really really really really really really really really really really x 1,0000000000,000000000000.000000000000 FED UP u dengan Be End, bila depa "...nak mampuss" (ungkapan P. Ramlee punya cerita lah...)
Anonymous said…
Hello Saudara,
Yang mana kuil haram?
Kuil berusia 150 tahun atau penduduk yang mulai menduduk selama 20 tahun lalu?
Itulah kalau sejarah tak diutamakan!!
sejadahburuk said…
untuk orang yang xsekolah dan xamik tau perkembangan baik jgn cakapla.
yb khalid and pr dah buat keputusan terbaik tapi gaban-gaban umno yang wat kacau.tuk warga shah alam anda bertuah kerana mempunyai yb yang bijak dan cukup cekap.
Anonymous said…
//seriously, I really really really really really really really really really really really really really really x 1,0000000000,000000000000.000000000000 FED UP u dengan Be End, bila depa "...nak mampuss" (ungkapan P. Ramlee punya cerita lah...)//
:-).BEND is DEAD..waiting only to be buried:-).Only undi pos can save them.
Anonymous said…
sejadah buruk..Congratulation

Your comment was selected as 'the funniest' comment of the year..

KUIL HARAM..sbb di buat atas tanah kerajaan..tanpa kebenaran..PERIOD (Please do you homework)..
lama atau baru tu...it was different issue altogether

Popular posts from this blog

Berakhirnya Drama RUU 355?

Drama perlaksanaan sistem perundangan Islam yang mengambil bentuk usul persendirian YB Marang berhubung Akta 355 kelihatan menghampiri adegan penamatnya. Pada peringkat kesudahannya UMNO/BN kelihatan sebagai pihak yang meraih keuntungan terbesar dengan pembangkang berada dalam keadaan berpecah dan tidak bersepakat. Keutuhan Pakatan Rakyat yang telah mewarnai pilihan raya ke 13 pada 2013 sudah jelas hilang. Yang sepatutnya mengambil tempatnya, iaitu Pakatan Harapan, masih dalam keadaan sedikit terumbang-ambing, khususnya berhubung hubungan dengan PAS.

Tindakan UMNO/BN untuk mensasarkan PAS melalui isu perundangan Islam adalah satu ‘master-stroke’ yang tidak boleh dinafikan mana-mana pihak. Melaluinya bukan sahaja PR berpecah, namun ketidak-tentuan sikap terhadap PAS menyebabkan apa-apa tindakbalas untuk menyelamatkan keadaan menjadi tidak padu dan kurang bersungguh-sungguh. Kebergantungan terhadap PAS oleh pihak tertentu menyebabkan mereka tidak sanggup memutuskan hubungan dengan PAS s…

Kapal Perang Tariq Ibn Ziyad dan Isu Bai’ah Taklik – Kata Penutup

Pada 8 Ramadhan tahun ke-92 Hijrah, tentera-tentera Islam di bawah pimpinan Tariq Ibn Ziyad telah mendarat di bumi Sepanyol selepas merentasi lautan Mediterranean. Sebaik sahaja mendarat, Tariq mengarahkan supaya kapal-kapal tentera Islam ini dibakar. Beliau melakukan ini dengan tujuan supaya tentera-tenteranya menyedari bahawa mereka tiada pilihan lain selain dari meneruskan perjuangan, samada gugur atau mencapai kemenangan.

Bagi yang tidak faham, tindakan Tariq Ibn Ziyad merupakan tindakan yang tidak bertanggung jawab, mencampakkan nyawa tentera-tenteranya dalam bahaya, kejam dan zalim! Bagi yang tidak berilmu, mereka akan pantas menyatakan tindakan itu adalah haram kerana cuba membunuh diri!

Dari sudut strategi peperangan ianya menzahirkan satu tekad yang teramat tinggi agar berjuang berhabis-habisan agar mencapai kemenangan. Tindakan membakar kapal-kapal ini adalah bertujuan untuk menghalang tentera Islam dari memikirkan pilihan untuk berpatah balik, berundur dan lari dari pertempur…

Penjelasan atas Fitnah yang Disebar Kononnya Ahli Parlimen Shah Alam, YBKS 'Sembah Ayam'

1. PAS untuk sekian kali sudah bertukar menjadi parti fitnah dan maki hamun. Tiada selain memunafikkan, mengkafirkan atau dituduhnya syirik kepada orang lain termasuklah dalam gambar saat akhir video CNY yang dibuat DAP.



2. Perlu faham bahawa mengikut bahasa Cina, perkataan Na (itu) Ji (Ayam) yang kebetulan bunyinya sama macam Najib.

3. Video tersebut adalah berkaitan Kisah Ayam itu (Na Ji) yang jahat dan selalu merugikan tuannya.

4. Tuannya serah ayam itu kepada YB Teresa kerana sudah tidak mampu lagi membela ayam itu. Tiba-tiba semasa menerima ayam itu, ia terlepas lari, mereka semua mengejarnya dan berjaya ditangkapnya semula.

5. YBKS telah memasukkan ayam itu (na ji) dalam sangkar (penjara) dan ucap Selamat Tahun Baharu Cina.

6. Photo terakhir itu menunjukkan mereka semua mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina pada Na Ji yang sudah berada dlm sangkar (penjara).


7. Tiada upacara atau scene sembahan di situ. Gong Xi Faa Chai yang disebut bukanlah penyembahan.

Seronokkah buat dan se…