Skip to main content

Video: Zulkefly Mohd Omar (Calon PR N.31) - Broga Project (BM & Chinese)


Video profil ini berkisar pendedahan penduduk Broga terhadap projek Incinerator yang telah berjaya dibatalkan pembinaan kerana berada terlalu dekat dengan kawasan penduduk. Calon PRK N31 Bagan Pinang ini adalah salah seorang pemimpin yang telah berjuang berhabis-habisan selama 4 tahun untuk membela nasib warga di Broga.



Berkaitan: Zulkefly Mohammad bin Omar yang saya kenal [Mujahid Yusof Rawa]
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Anonymous said…
YB Khalid oh YB Khalid..
Masa YB nak pindah KUIL HARAM (REPEAT: KUIL HARAM) without consulted dgn penduduk..bila mereka bantah, YB KHALID cakap macam-macam..
tiada toleransi lah..penygak lahh

Tapi..Bila kes SDR ZUL ni..nilah pejuang sejati..

To be honest, saya betul -betul meluat dgn YB, really.
Anonymous said…
Sapa yg tak consult dgn penduduk? PR ke BN? Siapa yg buat perjumpaan dgn penduduk PR ke BN? Aku lagi meluat tgk orang yg hipokrit tahap gaban macam kau tuh, really2.
Anonymous said…
seriously, I really really really really really really really really really really really really really really x 1,0000000000,000000000000.000000000000 FED UP u dengan Be End, bila depa "...nak mampuss" (ungkapan P. Ramlee punya cerita lah...)
Anonymous said…
Hello Saudara,
Yang mana kuil haram?
Kuil berusia 150 tahun atau penduduk yang mulai menduduk selama 20 tahun lalu?
Itulah kalau sejarah tak diutamakan!!
sejadahburuk said…
untuk orang yang xsekolah dan xamik tau perkembangan baik jgn cakapla.
yb khalid and pr dah buat keputusan terbaik tapi gaban-gaban umno yang wat kacau.tuk warga shah alam anda bertuah kerana mempunyai yb yang bijak dan cukup cekap.
Anonymous said…
//seriously, I really really really really really really really really really really really really really really x 1,0000000000,000000000000.000000000000 FED UP u dengan Be End, bila depa "...nak mampuss" (ungkapan P. Ramlee punya cerita lah...)//
:-).BEND is DEAD..waiting only to be buried:-).Only undi pos can save them.
Anonymous said…
sejadah buruk..Congratulation

Your comment was selected as 'the funniest' comment of the year..

KUIL HARAM..sbb di buat atas tanah kerajaan..tanpa kebenaran..PERIOD (Please do you homework)..
lama atau baru tu...it was different issue altogether

Popular posts from this blog

Oktoberfest dan Pendirian Saya

Temuramah saya yang dibuat oleh ISMA berhubung isu Oktoberfest telah banyak menimbulkan kontroversi. Mungkin kerana ramai hanya membaca tajuk. Sepertimana biasa. Malas untuk membaca dan faham tetapi teringin sangat mengutuk. Lebih-lebih lagi bila yang memberi komen itu adalah diri saya. Malang sungguh nasib mereka ini. Tidak faham dan terus menceritakan mengikut selera mereka. Sampai ada yang mengatakan saya ‘sokong’ dan ucapkan tahniah. Biasalah. Kalau semua sudah faham, kurang pulalah kerja untuk saya!

Lawatan Kerja ke Kilang Carlsberg

Tajuk posting saya kali ini barangkali akan memeranjatkan sesetengah pihak. Lanjutan daripada perbincangan berhubung Terminal Bas Shah Alam, saya bersama beberapa Ahli Majlis MBSA telah melawat kilang Carlsberg pada hari Khamis 5 Ogos, jam 3 petang. Kami disambut oleh Dato’ Chin Voon Loong, Timbalan Pengarah Urusan Syarikat berkenaan. Beliau memberikan penjelasan dan latar belakang syarikat serta prestasi perniagaannya semenjak ianya mula beroperasi. Untuk makluman semua, kilang Carlsberg Shah Alam telah mula beroperasi pada tahun 1972, iaitu 38 tahun dahulu. Ia merupakan di antara kilang yang terawal di kawasan tersebut dan semasa ianya dibina, hanya hutan dan belukar di kelilingnya.

Menjawab Najib Razak

1. Bekas SU Politik saya Ahli Lembaga Penasihat DBKL. Ianya jawatan non-executive dan hanya berfungsi menasihati Dato Bandar dalam isu-isu dasar. Lembaga tersebut tidak memberi kelulusan untuk apa-apa permohonan.
2. Ya saya yang lantik kerana dia berpengalaman sebagai Ahli Majlis MBSA selama dua sesi dan merupakan seorang profesional lulusan Kejuruteraan dari sebuah Universiti Amerika. Dengan Pengalaman dan ilmunya dia dipercayai boleh menasihati Dato Bandar DBKL dalam banyak persoalan.
3. Ya dia juga Ketua AMANAH Kawasan Shah Alam sejak 2015 dan merupakan pimpinan pelapis yang insyaAllah akan gantikan saya.
4. Saya Ahli Parlimen Shah Alam sejak 2008, kawasan 80% pengundi Melayu yang telah menangkan saya dengan majoriti sebanyak 30 ribu lebih pada 2018. Shah Alam kawasan Melayu dan mereka inginkan wakil dan kepimpinan yang bebas rasuah.

5. Maksud 'broker' adalah orang seperti Jho Low. Takkan Jib tak tahu? Bukankah Jib dikatakan banyak gunakan khidmat beliau untuk bantu Melayu khus…