Skip to main content

Video: Zulkefly Mohd Omar (Calon PR N.31) - Broga Project (BM & Chinese)


Video profil ini berkisar pendedahan penduduk Broga terhadap projek Incinerator yang telah berjaya dibatalkan pembinaan kerana berada terlalu dekat dengan kawasan penduduk. Calon PRK N31 Bagan Pinang ini adalah salah seorang pemimpin yang telah berjuang berhabis-habisan selama 4 tahun untuk membela nasib warga di Broga.



Berkaitan: Zulkefly Mohammad bin Omar yang saya kenal [Mujahid Yusof Rawa]
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Anonymous said…
YB Khalid oh YB Khalid..
Masa YB nak pindah KUIL HARAM (REPEAT: KUIL HARAM) without consulted dgn penduduk..bila mereka bantah, YB KHALID cakap macam-macam..
tiada toleransi lah..penygak lahh

Tapi..Bila kes SDR ZUL ni..nilah pejuang sejati..

To be honest, saya betul -betul meluat dgn YB, really.
Anonymous said…
Sapa yg tak consult dgn penduduk? PR ke BN? Siapa yg buat perjumpaan dgn penduduk PR ke BN? Aku lagi meluat tgk orang yg hipokrit tahap gaban macam kau tuh, really2.
Anonymous said…
seriously, I really really really really really really really really really really really really really really x 1,0000000000,000000000000.000000000000 FED UP u dengan Be End, bila depa "...nak mampuss" (ungkapan P. Ramlee punya cerita lah...)
Anonymous said…
Hello Saudara,
Yang mana kuil haram?
Kuil berusia 150 tahun atau penduduk yang mulai menduduk selama 20 tahun lalu?
Itulah kalau sejarah tak diutamakan!!
sejadahburuk said…
untuk orang yang xsekolah dan xamik tau perkembangan baik jgn cakapla.
yb khalid and pr dah buat keputusan terbaik tapi gaban-gaban umno yang wat kacau.tuk warga shah alam anda bertuah kerana mempunyai yb yang bijak dan cukup cekap.
Anonymous said…
//seriously, I really really really really really really really really really really really really really really x 1,0000000000,000000000000.000000000000 FED UP u dengan Be End, bila depa "...nak mampuss" (ungkapan P. Ramlee punya cerita lah...)//
:-).BEND is DEAD..waiting only to be buried:-).Only undi pos can save them.
Anonymous said…
sejadah buruk..Congratulation

Your comment was selected as 'the funniest' comment of the year..

KUIL HARAM..sbb di buat atas tanah kerajaan..tanpa kebenaran..PERIOD (Please do you homework)..
lama atau baru tu...it was different issue altogether

Popular posts from this blog

Kerana Tidak Istiqamah Maka Akhirnya Terpinggir

Keputusan PRU14 sekarang telah diketahui umum. Pakatan Harapan (PH) berjaya mengambil alih Putrajaya dan negeri-negeri di seluruh Negara kecuali Perlis, Pahang dan Sarawak yang kekal bawah BN sambil Kelantan dan Terengganu jatuh pada PAS.

Walaupun akan ada yang berkata bahawa PAS telah berjaya dengan keputusan anatara yang paling cemerlang dalam sejarahnya, hakikatnya ianya sebenarnya boleh jauh lebih baik dari itu. Malangnya, sifat gopoh dan kurang yakin kepada pendekatan yang diikutinya sejak zaman reformasi telah menyebabkan PAS semakin terpinggir dari arus perdana politik negara. Ia kembali sebagai parti pantai timur dan kawasan kampung Melayu setelah beraksi cergas di pantai barat dan kawasan bandar pada tahun-tahun pasca reformasi. Cogan kata “PAS for all” kian tidak kedengaran dan PAS kembali sebagai parti bersifat eksklusif memperjuangkan agenda khas bagi masyarakat Muslim dan Melayu.

Dakwaan Kosong Hj Hadi: Antara Kebenaran dan Khayalan

Pada 14hb April Hj. Hadi membuat satu 'pendedahan' mengenai sebab sebenar AMANAH ditolak. Kononnya ianya adalah kerana pimpinan AMANAH semasa menjawat jawatan dalam PAS ingin meminda perlembagaan PAS sehingga dikurangkan kuasa Majlis Syura Ulama. Tuduhan tersebut merupakan satu pembohongan yang nyata yang dibuat dengan penuh kesedaran bahawa ianya satu pembohongan! Saya tidak tahu mengapa Hj Hadi kebelakangan ini kerap berbohong.

Sekiranya ianya dianggap bukan satu pembohongan oleh beliau dan beliau benar yakin akan kebenarannya maka ahli-ahli PAS haruslah berwaspada. Kerana ini bermakna bahawa beliau sudah mula mengalami satu keadaan yang tidak dapat membezakan di antara kebenaran dari khayalan. Situasi 'delusional' ini menyebabkan beliau sentiasa dalam keadaan cemas dan menganggap dirinya dan Islam dimusuhi oleh semua, kecuali oleh PAS dan UMNO.

Tuduhan ini sebenarnya bukanlah baharu maka yang dikatakan sebagai 'pendedahan' selepas 3 tahun ini adalah dakwaan …