Skip to main content

Video Parlimen: Rang Undang-Undang PLKN

MP PAS Shah Alam, Khalid Abdul Samad mencelah ucapan Wakil BN Tangga Batu membahaskan Rang Undang-Undang PLKN pada 15 Jun 2009.


Video ihsan Jiwo Kelate
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Anonymous said…
Sy cuma nk YB komen youtube ucapan nasa ni yg masih lagi , entahlah YB tgk sendiri
Anonymous said…
http://www.youtube.com/watch?v=KftII7qXKRY
ni link ucapan nasa
Anonymous said…
Daloam banyak-banyak blog, blog khalid samad yang paling aku nak muntah. dia ni tak ubah apa orang kata cuba nak tonjol diri lebih sangat. artikel dia banyak yang masuk lif picit sendiri! lu syiok sendirilah mat!
adha said…
Anon 11.31pm...kalau nak muntah tak lalu nak komen dlm ni tapi boleh pulak taip 2-3 baris. Memang la YB kena tonjolkan diri, dia ahli politik.

YB, teruskan berjuang.
leha said…
tukang tampal poster pun kena tonjolkan diri. apatah lagi ahli politik.

sifat cepat nak muntah ni manifestasi perangai hasad dengki melayu. belajar tak mau. dok rajin mengata orang. pakai anonymus nickname pulak tu,,
Anonymous said…
how i wish u r my yb.

ahli pas hulu langat
Anonymous said…
sebab itu lah dia kalah tanding ajk pas pusat. banyak modal dia habis tapi adat kaca, terhempas kebatu tetap kaca walau digilap menyerupai intan.
nur mohd nidzam said…
YB salam,
"Speaker parlimen halau orang keluar,
speaker perak pula diheret orang tak dikenali keuar" CLASSIC.

Bravo Tok Guru bravo.Umno lovers must join umno that's the only logic.The rakyat have high hopes for PAS to replace umno as the leading party in the nation and these guys want to join them.The people voted for PAS thinking it was a better party than UMNO and now these guys want pas to become UMNO.
Please leave PAS alone and join UMNO and see if you can win your seats at the next GE.

Popular posts from this blog

Berakhirnya Drama RUU 355?

Drama perlaksanaan sistem perundangan Islam yang mengambil bentuk usul persendirian YB Marang berhubung Akta 355 kelihatan menghampiri adegan penamatnya. Pada peringkat kesudahannya UMNO/BN kelihatan sebagai pihak yang meraih keuntungan terbesar dengan pembangkang berada dalam keadaan berpecah dan tidak bersepakat. Keutuhan Pakatan Rakyat yang telah mewarnai pilihan raya ke 13 pada 2013 sudah jelas hilang. Yang sepatutnya mengambil tempatnya, iaitu Pakatan Harapan, masih dalam keadaan sedikit terumbang-ambing, khususnya berhubung hubungan dengan PAS.

Tindakan UMNO/BN untuk mensasarkan PAS melalui isu perundangan Islam adalah satu ‘master-stroke’ yang tidak boleh dinafikan mana-mana pihak. Melaluinya bukan sahaja PR berpecah, namun ketidak-tentuan sikap terhadap PAS menyebabkan apa-apa tindakbalas untuk menyelamatkan keadaan menjadi tidak padu dan kurang bersungguh-sungguh. Kebergantungan terhadap PAS oleh pihak tertentu menyebabkan mereka tidak sanggup memutuskan hubungan dengan PAS s…

Video Parlimen: Melayu, Songkok dan Biadab?

Banyak yang telah diperkatakan berkenaan respon saya terhadap Pasir Salak di Parlimen awal minggu ini. Saya sertakan disini video perbalahan tersebut.



Dia mencarut dan mempermainkan nama keluarga Seputeh dan apabila ditegur terus berdegil. Kemudian dia terus mengejek Batu Kawan yang turut menegurnya. Sikap degil Pasir Salak mempertahankan akhlak buruk diri sendiri terpaksa saya hadapi dengan kata-kata keras sebegitu dan malangnya dibela pula oleh Speaker.

Harap saksikan dan nilai sendiri videonya secara keseluruhan dan jangan dirujuk satu lagi versi yang telah disunting melalui Blog BNBBC. Sudahlah akhlak tidak seberapa, cuba menipu pula?



WaLlahu 'Alam
KHALID SAMAD

Penjelasan atas Fitnah yang Disebar Kononnya Ahli Parlimen Shah Alam, YBKS 'Sembah Ayam'

1. PAS untuk sekian kali sudah bertukar menjadi parti fitnah dan maki hamun. Tiada selain memunafikkan, mengkafirkan atau dituduhnya syirik kepada orang lain termasuklah dalam gambar saat akhir video CNY yang dibuat DAP.



2. Perlu faham bahawa mengikut bahasa Cina, perkataan Na (itu) Ji (Ayam) yang kebetulan bunyinya sama macam Najib.

3. Video tersebut adalah berkaitan Kisah Ayam itu (Na Ji) yang jahat dan selalu merugikan tuannya.

4. Tuannya serah ayam itu kepada YB Teresa kerana sudah tidak mampu lagi membela ayam itu. Tiba-tiba semasa menerima ayam itu, ia terlepas lari, mereka semua mengejarnya dan berjaya ditangkapnya semula.

5. YBKS telah memasukkan ayam itu (na ji) dalam sangkar (penjara) dan ucap Selamat Tahun Baharu Cina.

6. Photo terakhir itu menunjukkan mereka semua mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina pada Na Ji yang sudah berada dlm sangkar (penjara).


7. Tiada upacara atau scene sembahan di situ. Gong Xi Faa Chai yang disebut bukanlah penyembahan.

Seronokkah buat dan se…