Skip to main content

Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429


Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429
Hari: Ahad
Tarikh: 12 Oktober / 12 Syawal
Masa: 2.00 - 5.00 ptg
Tempat: Stadium Melawati Shah Alam, Selangor

Dikesempatan ini YB Khalid Abd Samad ingin mengundang semua Rakyat Malaysia ke Majlis Hari Terbuka PAS. YB juga teringin utk berkenal, bertukar pendapat dan beramah mesra dgn pengunjung2 blognya terutama:

zorrotua (tua setakat mana?), mumayu (dah ada misai ke belum?), hasbullah pit (sama ke macam dalam gambar tu?), ramziredang (dah kawin ke belum?), orangperelih (cakap bunyi orang utara ke?), Ariffin AlBrangi (orang kuat kuala Brang), Suhaimi Said (kwn lama), lan, abdrahim kassim, din, kotakata, profpass, webmaster, luaskanmata, shah alam bulan, tokgajah, Mr. Smith, Mr. Lee Wee Tak, S.H.A.Z, Roslan SMS dan adinda2nya, Anon 3.06, LensaPR, Zainal Abidin, Sheih alBakistani, tome, startdegame, Zackry dan ramai lagi yg anonymous mahupun yg tidak tersenarai.

Semoga dengan kehadiran Tuan Puan sekalian akan dpt memeriahkan lagi majlis tersebut. Sekian terima kasih.
- Pejabat YB Khalid Abd Samad-

Comments

izali said…
YB, nama saya tak tersenarai pun...hehe

tp jgn risau, kami se cawangan akan datang...

Allahu Akbar
lan said…
salam YB,
jzkk for the personal invitation

will try to make it insyaAllah if mengizinkan
zorro tua said…
Salam YB, minta maaf awal2 zorro tua tidak dpt hadir kerana duduk jauh sgt2 di tempat org.

Salam perjuangan...
joe said…
SALAM YB,,,,

Nama saya tak ada pon...huwaaaaaa

carcoon
Anonymous said…
Amboi YB, sempat lagi 'usik' Roslan SMS. Siap dengan adinda2nya, hehehe.

Saya pun nak jmpa juga diaorang.

ABDULLAH ABDUL KARIM
EXCO DPP PUSAT
mudin001 said…
YB, tak nak berkenalan dengan Tok Mudin ke?

Heh! :D
Anonymous said…
Dgn tok mudin tak yah berkenalan byk2 kali, sekali seumur hidup pun cukup dah.. ehehe.. gurau je ek tok mudin..
al-brangi said…
maaf YB harini 12 november baru buka .sebuk sesangat. anyway tak terlewat, maaaf zahir batin. terima kasih kerana sudi menjemput saya. kalau datang ke bangi boleh kita sembang2.
salam perjuangan

Popular posts from this blog

100 Hari Malaysia Baharu (Astro Awani)

Wawancara bersama Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad dalam program khas '100 Hari Malaysia Baharu'.

Video ihsan Astro Awani
-Pejabat YB Khalid Samad-

Video:The Dawn of A New Malaysia

Video courtesy of IBR Asia Group
-The office of MP for Shah Alam-

Video Parlimen: Bahas Titah Diraja 2018

Video ihsan Cap Kapak
-Pejabat YB Khalid Samad-