Skip to main content

Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429


Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429
Hari: Ahad
Tarikh: 12 Oktober / 12 Syawal
Masa: 2.00 - 5.00 ptg
Tempat: Stadium Melawati Shah Alam, Selangor

Dikesempatan ini YB Khalid Abd Samad ingin mengundang semua Rakyat Malaysia ke Majlis Hari Terbuka PAS. YB juga teringin utk berkenal, bertukar pendapat dan beramah mesra dgn pengunjung2 blognya terutama:

zorrotua (tua setakat mana?), mumayu (dah ada misai ke belum?), hasbullah pit (sama ke macam dalam gambar tu?), ramziredang (dah kawin ke belum?), orangperelih (cakap bunyi orang utara ke?), Ariffin AlBrangi (orang kuat kuala Brang), Suhaimi Said (kwn lama), lan, abdrahim kassim, din, kotakata, profpass, webmaster, luaskanmata, shah alam bulan, tokgajah, Mr. Smith, Mr. Lee Wee Tak, S.H.A.Z, Roslan SMS dan adinda2nya, Anon 3.06, LensaPR, Zainal Abidin, Sheih alBakistani, tome, startdegame, Zackry dan ramai lagi yg anonymous mahupun yg tidak tersenarai.

Semoga dengan kehadiran Tuan Puan sekalian akan dpt memeriahkan lagi majlis tersebut. Sekian terima kasih.
- Pejabat YB Khalid Abd Samad-

Comments

izali said…
YB, nama saya tak tersenarai pun...hehe

tp jgn risau, kami se cawangan akan datang...

Allahu Akbar
lan said…
salam YB,
jzkk for the personal invitation

will try to make it insyaAllah if mengizinkan
zorro tua said…
Salam YB, minta maaf awal2 zorro tua tidak dpt hadir kerana duduk jauh sgt2 di tempat org.

Salam perjuangan...
joe said…
SALAM YB,,,,

Nama saya tak ada pon...huwaaaaaa

carcoon
Anonymous said…
Amboi YB, sempat lagi 'usik' Roslan SMS. Siap dengan adinda2nya, hehehe.

Saya pun nak jmpa juga diaorang.

ABDULLAH ABDUL KARIM
EXCO DPP PUSAT
mudin001 said…
YB, tak nak berkenalan dengan Tok Mudin ke?

Heh! :D
Anonymous said…
Dgn tok mudin tak yah berkenalan byk2 kali, sekali seumur hidup pun cukup dah.. ehehe.. gurau je ek tok mudin..
al-brangi said…
maaf YB harini 12 november baru buka .sebuk sesangat. anyway tak terlewat, maaaf zahir batin. terima kasih kerana sudi menjemput saya. kalau datang ke bangi boleh kita sembang2.
salam perjuangan

Popular posts from this blog

Berakhirnya Drama RUU 355?

Drama perlaksanaan sistem perundangan Islam yang mengambil bentuk usul persendirian YB Marang berhubung Akta 355 kelihatan menghampiri adegan penamatnya. Pada peringkat kesudahannya UMNO/BN kelihatan sebagai pihak yang meraih keuntungan terbesar dengan pembangkang berada dalam keadaan berpecah dan tidak bersepakat. Keutuhan Pakatan Rakyat yang telah mewarnai pilihan raya ke 13 pada 2013 sudah jelas hilang. Yang sepatutnya mengambil tempatnya, iaitu Pakatan Harapan, masih dalam keadaan sedikit terumbang-ambing, khususnya berhubung hubungan dengan PAS.

Tindakan UMNO/BN untuk mensasarkan PAS melalui isu perundangan Islam adalah satu ‘master-stroke’ yang tidak boleh dinafikan mana-mana pihak. Melaluinya bukan sahaja PR berpecah, namun ketidak-tentuan sikap terhadap PAS menyebabkan apa-apa tindakbalas untuk menyelamatkan keadaan menjadi tidak padu dan kurang bersungguh-sungguh. Kebergantungan terhadap PAS oleh pihak tertentu menyebabkan mereka tidak sanggup memutuskan hubungan dengan PAS s…

Kapal Perang Tariq Ibn Ziyad dan Isu Bai’ah Taklik – Kata Penutup

Pada 8 Ramadhan tahun ke-92 Hijrah, tentera-tentera Islam di bawah pimpinan Tariq Ibn Ziyad telah mendarat di bumi Sepanyol selepas merentasi lautan Mediterranean. Sebaik sahaja mendarat, Tariq mengarahkan supaya kapal-kapal tentera Islam ini dibakar. Beliau melakukan ini dengan tujuan supaya tentera-tenteranya menyedari bahawa mereka tiada pilihan lain selain dari meneruskan perjuangan, samada gugur atau mencapai kemenangan.

Bagi yang tidak faham, tindakan Tariq Ibn Ziyad merupakan tindakan yang tidak bertanggung jawab, mencampakkan nyawa tentera-tenteranya dalam bahaya, kejam dan zalim! Bagi yang tidak berilmu, mereka akan pantas menyatakan tindakan itu adalah haram kerana cuba membunuh diri!

Dari sudut strategi peperangan ianya menzahirkan satu tekad yang teramat tinggi agar berjuang berhabis-habisan agar mencapai kemenangan. Tindakan membakar kapal-kapal ini adalah bertujuan untuk menghalang tentera Islam dari memikirkan pilihan untuk berpatah balik, berundur dan lari dari pertempur…

Penjelasan atas Fitnah yang Disebar Kononnya Ahli Parlimen Shah Alam, YBKS 'Sembah Ayam'

1. PAS untuk sekian kali sudah bertukar menjadi parti fitnah dan maki hamun. Tiada selain memunafikkan, mengkafirkan atau dituduhnya syirik kepada orang lain termasuklah dalam gambar saat akhir video CNY yang dibuat DAP.



2. Perlu faham bahawa mengikut bahasa Cina, perkataan Na (itu) Ji (Ayam) yang kebetulan bunyinya sama macam Najib.

3. Video tersebut adalah berkaitan Kisah Ayam itu (Na Ji) yang jahat dan selalu merugikan tuannya.

4. Tuannya serah ayam itu kepada YB Teresa kerana sudah tidak mampu lagi membela ayam itu. Tiba-tiba semasa menerima ayam itu, ia terlepas lari, mereka semua mengejarnya dan berjaya ditangkapnya semula.

5. YBKS telah memasukkan ayam itu (na ji) dalam sangkar (penjara) dan ucap Selamat Tahun Baharu Cina.

6. Photo terakhir itu menunjukkan mereka semua mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina pada Na Ji yang sudah berada dlm sangkar (penjara).


7. Tiada upacara atau scene sembahan di situ. Gong Xi Faa Chai yang disebut bukanlah penyembahan.

Seronokkah buat dan se…