Skip to main content

Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429


Masjlis Hari Terbuka PAS Sempena Aidilfitri 1429
Hari: Ahad
Tarikh: 12 Oktober / 12 Syawal
Masa: 2.00 - 5.00 ptg
Tempat: Stadium Melawati Shah Alam, Selangor

Dikesempatan ini YB Khalid Abd Samad ingin mengundang semua Rakyat Malaysia ke Majlis Hari Terbuka PAS. YB juga teringin utk berkenal, bertukar pendapat dan beramah mesra dgn pengunjung2 blognya terutama:

zorrotua (tua setakat mana?), mumayu (dah ada misai ke belum?), hasbullah pit (sama ke macam dalam gambar tu?), ramziredang (dah kawin ke belum?), orangperelih (cakap bunyi orang utara ke?), Ariffin AlBrangi (orang kuat kuala Brang), Suhaimi Said (kwn lama), lan, abdrahim kassim, din, kotakata, profpass, webmaster, luaskanmata, shah alam bulan, tokgajah, Mr. Smith, Mr. Lee Wee Tak, S.H.A.Z, Roslan SMS dan adinda2nya, Anon 3.06, LensaPR, Zainal Abidin, Sheih alBakistani, tome, startdegame, Zackry dan ramai lagi yg anonymous mahupun yg tidak tersenarai.

Semoga dengan kehadiran Tuan Puan sekalian akan dpt memeriahkan lagi majlis tersebut. Sekian terima kasih.
- Pejabat YB Khalid Abd Samad-

Comments

izali said…
YB, nama saya tak tersenarai pun...hehe

tp jgn risau, kami se cawangan akan datang...

Allahu Akbar
lan said…
salam YB,
jzkk for the personal invitation

will try to make it insyaAllah if mengizinkan
Anonymous said…
Salam YB, minta maaf awal2 zorro tua tidak dpt hadir kerana duduk jauh sgt2 di tempat org.

Salam perjuangan...
Unknown said…
SALAM YB,,,,

Nama saya tak ada pon...huwaaaaaa

carcoon
Anonymous said…
Amboi YB, sempat lagi 'usik' Roslan SMS. Siap dengan adinda2nya, hehehe.

Saya pun nak jmpa juga diaorang.

ABDULLAH ABDUL KARIM
EXCO DPP PUSAT
Anonymous said…
YB, tak nak berkenalan dengan Tok Mudin ke?

Heh! :D
Anonymous said…
Dgn tok mudin tak yah berkenalan byk2 kali, sekali seumur hidup pun cukup dah.. ehehe.. gurau je ek tok mudin..
maaf YB harini 12 november baru buka .sebuk sesangat. anyway tak terlewat, maaaf zahir batin. terima kasih kerana sudi menjemput saya. kalau datang ke bangi boleh kita sembang2.
salam perjuangan

Popular posts from this blog

Lawatan Kerja ke Kilang Carlsberg

Tajuk posting saya kali ini barangkali akan memeranjatkan sesetengah pihak. Lanjutan daripada perbincangan berhubung Terminal Bas Shah Alam, saya bersama beberapa Ahli Majlis MBSA telah melawat kilang Carlsberg pada hari Khamis 5 Ogos, jam 3 petang. Kami disambut oleh Dato’ Chin Voon Loong, Timbalan Pengarah Urusan Syarikat berkenaan. Beliau memberikan penjelasan dan latar belakang syarikat serta prestasi perniagaannya semenjak ianya mula beroperasi. Untuk makluman semua, kilang Carlsberg Shah Alam telah mula beroperasi pada tahun 1972, iaitu 38 tahun dahulu. Ia merupakan di antara kilang yang terawal di kawasan tersebut dan semasa ianya dibina, hanya hutan dan belukar di kelilingnya.

Oktoberfest dan Pendirian Saya

Temuramah saya yang dibuat oleh ISMA berhubung isu Oktoberfest telah banyak menimbulkan kontroversi. Mungkin kerana ramai hanya membaca tajuk. Sepertimana biasa. Malas untuk membaca dan faham tetapi teringin sangat mengutuk. Lebih-lebih lagi bila yang memberi komen itu adalah diri saya. Malang sungguh nasib mereka ini. Tidak faham dan terus menceritakan mengikut selera mereka. Sampai ada yang mengatakan saya ‘sokong’ dan ucapkan tahniah. Biasalah. Kalau semua sudah faham, kurang pulalah kerja untuk saya!

Menjawab Najib Razak

1. Bekas SU Politik saya Ahli Lembaga Penasihat DBKL. Ianya jawatan non-executive dan hanya berfungsi menasihati Dato Bandar dalam isu-isu dasar. Lembaga tersebut tidak memberi kelulusan untuk apa-apa permohonan.
2. Ya saya yang lantik kerana dia berpengalaman sebagai Ahli Majlis MBSA selama dua sesi dan merupakan seorang profesional lulusan Kejuruteraan dari sebuah Universiti Amerika. Dengan Pengalaman dan ilmunya dia dipercayai boleh menasihati Dato Bandar DBKL dalam banyak persoalan.
3. Ya dia juga Ketua AMANAH Kawasan Shah Alam sejak 2015 dan merupakan pimpinan pelapis yang insyaAllah akan gantikan saya.
4. Saya Ahli Parlimen Shah Alam sejak 2008, kawasan 80% pengundi Melayu yang telah menangkan saya dengan majoriti sebanyak 30 ribu lebih pada 2018. Shah Alam kawasan Melayu dan mereka inginkan wakil dan kepimpinan yang bebas rasuah.

5. Maksud 'broker' adalah orang seperti Jho Low. Takkan Jib tak tahu? Bukankah Jib dikatakan banyak gunakan khidmat beliau untuk bantu Melayu khus…