Skip to main content

Teh Tarik Session Featuring Khalid Samad

Khalid Abdul Samad is a politician and a Member of Parliament of Shah Alam. A PAS representative since 1983, he became a central committee member from 1987 to 1993. Khalid was also detained under the Internal Security Act (ISA) during Ops Lalang.

During the 2008 General Election Khalid was elected to the Dewan Rakyat. Join YB Khalid in the inaugural Teh Tarik Session where he will give a talk on The New PAS: Rising to New Challenges.

Date: Thursday, 11 March, 2010

Time: 5pm onwards

Venue: Killiney Kopitiam, G-03 Sooka Sentral, Jalan Stesen Sentral 5, Kuala Lumpur

Please respond to the invitation on malaysiandigest.com if you are interested.
-Pejabat YB Khalid Samad-

Comments

Manjung Mari said…
Syabas YB Khalid..!!
Ini lah contoh terbaik seorang YB yg betul2 prihatin dan pandai menjaga kepentingan rakyat!! Insyaallah kami akan turun ramai2 ke majlis YB tu...Cuma nak tanya YB - kita pekena teh tarik jer ka?? kalau boleh masa kami pi bagi la door gifts yg kaw-kaw punyer! Tarokla kat dlm beg tu HP ka seketoi,Songket Trengganu ka,tiket wayang ka,boucer Jusco la dll. mcm tu baru lah nampak YB-YB kita ni tak sengkek kan? Selamat berjumpa.
Anonymous said…
kalau YB ada duit lebih .. elok lebih baik beri kat anak yatim, sekolah tahfiz atau yg sertaraf dgn itu daripada beri door gift. Yang datang tu pun bukan tak mampu ... dan sengkek.
Anonymous said…
Kenapa tak buat dekat Shah Alam.macham nak tukar tempat bertanding kot.

Popular posts from this blog

Video:The Dawn of A New Malaysia

Video courtesy of IBR Asia Group
-The office of MP for Shah Alam-

Video: Menteri Wilayah Persekutuan Baharu

Video ihsan MalaysiaGazette
-Pejabat YB Khalid Samad-